Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów prowadzimy księgowość mobilną. Nie muszą Państwo dostarczać nam fizycznie dokumentów, wystarczy je zeskanować lub zrobić zdjęcie smartphone i przesłać do nas drogą elektroniczną.
Po przetworzeniu dokumentów, przesyłamy Państwu mailem informacje o wyniku finansowym oraz wysokości podatków. Przesyłamy ewidencje (KPIR, rejestry VAT, ewidencje ŚT itd.) w postaci plików PDF oraz sporządzone deklaracje. Pozwala to oszczędzić czas oraz zminimalizować koszty prowadzenia działalności.
Na rozpoczęcie współpracy każdy z naszych mobilnych klientów otrzymuje „STARTBOX” w postaci segregatora z opisanymi przekładkami i instrukcją jak segregować i przechowywać dokumenty. Na koniec każdego roku podatkowego, Zespół księgowy AMB skontaktuje się z Państwem celem umówienia spotkania, podczas którego sprawdzimy, czy przechowywane dokumenty w segregatorze zgadzają się z zaksięgowanymi w systemie i czy są prawidłowo posegregowane. Podczas spotkania udzielimy niezbędnych porad oraz odpowiemy na wszystkie pytania. Po sporządzeniu deklaracji rocznej uzupełniamy segregatory o końcowe wydruki oraz deklaracje i komplet dokumentów odsyłamy Państwu.
Kontynuując korzystanie ze strony, wyrażasz zgodę na korzystanie z plików cookie. więcej informacji
Ustawienia plików cookie na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookie", aby zapewnić Ci jak najlepsze wrażenia z przeglądania. Jeśli nadal używasz tej witryny bez zmiany ustawień plików cookie lub klikniesz "Akceptuję" poniżej, to wyrażasz na to zgodę.